A Black Friday után itt az Adakozó Kedd - Tegyünk együtt a menhelyi kutyákért!
November 27-én, Adakozó Kedden az adományozás és a jótékonykodás kerül a fókuszba, rögtön a Balck Friday-t követően. Az adakozás ünnepén most a menhelyi kutyákat is lehet segíteni az #adjegyötöst kihívás teljesítésével vagy pénzadományozással. A kezdeményezés mögött a Kutyaszemmel program közösségi kampánya áll, amelyhez már a sztárok és influencerek közül is többen csatlakoztak.
A Giving Tuesday (magyarul Adakozó Kedd) egy Amerikából indult globálisan terjedő mozgalom, mely az elmúlt néhány évben az egész világon elterjedt. Célja, hogy felhívja a figyelmet az adományozásra, a jócselekedetre az egymásra való odafigyelésre. Közvetlenül a Black Friday-t követő kedden arra buzdít, hogy ha már kivásároltuk magunkat és mindent begyűjtöttünk, amire valóban szükségünk volt, akkor gondoljunk másokra, a nehezebb sorsban levőkre is és adományozzunk. Ennek több formája is lehet, adhatunk pénzt, tárgyakat, az időnket, energiánkat, felhívhatjuk a figyelmet egy jó ügyre, a lényeg: tegyünk ezen a napon valamit a társadalomért.
Hogyan működik az #adjegyötöst kihívás?
- Videózzátok le, ahogy a kutyusotok „egy ötöst” (high five-ot) ad nektek!
- Osszátok meg Facebook és/vagy Instagram oldalatokon a videót!
- Használjátok az #adjegyötöst és a #kutyaszemmel hashtag-eket!
- Hívjátok fel barátaitok figyelmét az adománygyűjtésre: http://bit.ly/kutyaszemmel-adomany
- Vigyétek tovább a láncot: hívjátok ki egy ismerősötöket, hogy ő is teljesítse a kihívást!
Idén a Cofidis Magyarország is csatlakozik a kezdeményezéshez a Kutyaszemmel programmal, ahol egy 30 napos kihívással és közösségi adományozási kampány indításával segíti a menhelyi kutyák helyzetét. Az #adjegyötöst kihívás teljesítésével vagy pénzadománnyal a Hangya Közösség téli adománygyűjtését és a menhelyeken élő kutyákat lehet támogatni egy közösségi adománygyűjtő felületen. Ráadásul most minden felajánlott összeg duplán számít, ugyanis a vállalat 1 millió forintig megduplázza az adományokat!
A kampányba már a hazai sztárok és influencerek egy része is beszállt és töltött fel saját videót közösségi média felületére, amiben az #adjegyötöst kutyapacsis trükköt csinálják meg kedvencükkel. Akik már eddig csatlakoztak: Debreczeni Zita, Takács Nóra, Rubint Rella, Ábel Anita, Básti Juli, Kovács Patrícia, Lang Györgyi és Falusi Mariann, Kevin kutya és még sokan mások.
„Közelegnek az ünnepek, és szeretnénk felhívni a figyelmet a négylábú társainkra is. A kutyák rengeteg örömöt és szeretetet adnak nekünk, itt az ideje, hogy viszonozzuk nekik. Ezért a közösségi kampány mellett a vállalatunk idén további 5 millió forintos adománnyal és állatok számára alkalmas gépjárművel segíti a menhelyek mindennapi munkáját a Hangya Közösség közreműködésével.” – mondta Fedor Mariann a Cofidis Magyarország Marketing területvezetője.
A kampány december 10-ig tart, és az adománygyűjtő stand pedig várja az érdeklődőket a Szimpla Kutya - Kutyabarát karácsonyi vásáron, december 8-án szombat délután.
Kutyaszemmel program: A Cofidis legfontosabb értékei között tartozik a gondoskodás és felelősség, így már az elmúlt években is foglalkoztak és aktívan tettek a társadalmat érintő problémák megoldásáért. A gondoskodás és a felelősségvállalás a családi környezethez tartozó, szinte családtagnak számító háziállatok körére is kiterjed a vállalatnál, éppen ezért indult el a Kutyaszemmel program idén, mely egyaránt támogatja a gazdás és a menhelyen élő kutyákat. Nyáron készült egy Kutyaszemmel országos reprezentatív kutatás, ahol felmérték a magyarországi kutyák és menhelyek helyzetét, annak érdekében, hogy igazán hasznos támogatást tudják nyújtani számukra. A Cofidis idén komoly lépéseket tesz a hazánkban élő négylábúak jobb léttért, felhívják a figyelmet a felelős állattartás fontosságára. Bővebben a programról: https://www.cofidis.hu/kutyaszemmel