Tényleg zöld? - Hajápolótermékeket vizsgál a fogyasztóvédelem Az arckrémek után a fogyasztóvédelem most a hajápolókat veszi górcső alá: joggal szerepelnek-e csomagolásaikon a "natúr", "bio" ...
Zöld jövő útján a Lidl! A fenntarthatóságra való törekvés, a környezeti károk minimalizálása ma már minden szektor számára követelmény, nem kivétel ...
Új környezetbarát csomagolótermékek a SPAR-nál! Környezetbarát szendvicscsomagolókkal és ételtárolókkal bővült az INTERSPAR hipermarketek termékköre. Az áruházlánc ...
Élmény-ajándékozás ökosan Ma már egyre több szó esik arról karácsony előtt, hogyan tehetjük zöldebbé az ünnepeket. Ilyenkor a csomagolás ...
Zöldbe borultak a dm-márkák! - A fenntarthatóság jegyében bővítette termékpalettáját a piacvezető drogéria 2019-ban a dm forgalma átlépte a 112 milliárd forintot, ezzel több, mint nyolc százalékos forgalmi növekedést ért el a tavalyi év ...
Fenntartható divat: Hogyan öltözködjünk és szépüljünk zölden és egyben divatosan? A textilipari vállalatok jelentős részre nagy nyomás alá helyezi környezetünket, hiszen - amellett hogy a termelési és gyártási ...
Húsvétoljunk "ökosan"! Akárcsak karácsony előtt, bizony a húsvéti ünnepek közeledtével sem tudunk úgy belépni egy boltba, fellapozni egy magazint vagy ...
Zöld termékek és a fogyasztói magatartás A fejlett országok fogyasztói társadalmainak nagy része jövedelmét ritkán fordítja környezetbarát termékekre.