Világbajnok emeli magasba a fesztiválozókat a Szigeten

Hír

2016/08/10

A Sziget fesztiválon is megjelenik idén a Médiaunió Nem nehéz… kampánya. Az Emerald PR által szervezett geg-en Nagy Ákos súlyemelő világbajnok emeli majd a magasba a vállalkozó kedvű fesztiválozókat, akik elmondhatják magukról: „ők sem nehezek”. Ahogy a környezet védelme sem az.

Hangsúlyosan jelenik meg a környezetvédelem a Sziget fesztiválon, amely az idei évtől a Médiaunió tagja. A fesztivál egyik jelmondata 2016-ban a „Sziget is recycling”, a rendezvény szervezői kifejezetten figyelnek majd arra, hogy a környezettudatosság és az újrahasznosítás fontosságára felhívják a rendezvény látogatóinak figyelmét.

Ehhez kapcsolódik a Médiaunió idei környezetvédelmi kampánya, a Nem nehéz…! A kampány két módon jelenik meg a fesztiválon:

  • Augusztus 12-én, pénteken 15 órától a Civil Szigeten a Közép- és Kelet-Európai Regionális Környezetvédelmi Központ sátrában hírességek beszélgetnek arról, számukra mit jelent a környezetvédelem. Lola, Bebe és Győrfi Pál szerepelnek a Médiaunió kampányában, a velük forgatott kis videók megtekinthetők a Nem nehéz Facebook oldalán.
  • Pénteken és szombaton 14 és 18 óra között pedig a Sziget Recycling centereknél várja a vállalkozó kedvű fesztiválozókat Nagy Ákos súlyemelő világbajnok, aki háromszor képviselte Magyarországot a The World's Strongest Man versenyén és 2016-ban minden idők legjobb magyar erősember eredményét elérve a 6. helyen zárt az Arnold Classic Africa profi erősember mezőnyében.

Azok a fesztiválozók, akik vállalják, hogy Nagy Ákos felemelje őket, jegyet nyerhetnek a jövő évi Sziget fesztiválra. A magasba emelésről készült képet  #nemnehéz hastag-gel és a „Nem nehéz a környezetvédelem. És én sem vagyok az.” szöveggel kell feltölteni a Facebookra, valamint lájkolni kell a Nem nehéz Facebook oldalát. A tíz legtöbb like-ot kapó játékos SZIGET napi jegyet nyer a jövő évi fesztiválra.

„Örülök, hogy a szervezők megtaláltak ezzel a felkéréssel és én is hozzájárulhatok a jó ügyhöz. A környezetvédelmet, és a környezetre való odafigyelést magam is fontosnak tartom, igyekszem a hétköznapok során is így élni.” – monda Nagy Ákos, súlyemelő világbajnok.

„Örömmel működünk együtt Magyarország és Európa egyik legnagyobb és legnépszerűbb fesztiváljával, amely idén külön figyelmet fordít az újrahasznosítára. Reméljük, hogy a  SZIGET fesztiválra tervezett egyedi akcióval még több emberhez tudjuk eljuttatni a kampány üzenetét, miszerint a környezetvédelem nem nehéz.” – mondta Hargitai Lilla, a Médiaunió ügyvezetője.

„Ha szemléletváltozást akarunk elérni, akkor a legfontosabb célcsoport a fiatalok és a fiatal felnőttek, – mondta Gerendai Károlyi, a Sziget Kft vezetője és a Médiaunió elnökségi tagja – így evidens, hogy a rendezvényeken is beszélünk a tudatos fogyasztásról. A Sziget és a Médiunió kampánya reményeink szerint erősíti egymást, így sokakhoz elér az üzenet, hogy egyáltalán nem nehéz figyelni a környezetre.”

Aki további tippeket, és könnyen betartható jótanácsokat szeretne kapni, az látogasson el a nemnehez.hu weboldalra, és a kampány, Nem nehéz című Facebook oldalára. A SZIGET fesztivál ideje alatt Facebook oldalon a Nem nehéz..! erősemberét is figyelemmel követhetik.


Háttérinformáció: Médiaunió Alapítvány 2008-ban azért jött létre, hogy évről évre nyilvánosságot biztosítson valamely fontos társadalmi ügynek. A Médiaunió legfőbb célja olyan közérdekű, társadalmi célú reklámkampányok szervezése és elhelyezése a médiában, illetve reklámhordozó-eszközökön, melyek érzékelhető és mérhető változást érnek el a magyar társadalomban. A kampányok elsősorban a közgondolkodás megváltoztatását célozzák. Az alapítványban részt vállaló médiumok önkéntes alapon felületet biztosítanak a kiválasztott téma kommunikációjának. A Médiaunió szervezete a kiválasztott társadalmi fontossággal bíró témát szakemberek és civil szervezetek bevonásával dolgozza fel és koordinálja a pr- és reklámügynökségek pro bono végzett munkáját. A Médiaunió Alapítvány éves kampányai sem gazdasági, sem politikai érdekeket nem szolgálnak. A Médiaunió egy naptári évben egy kiválasztott témára fókuszál. Az adott év üzenetét a témapályázatra beérkező ötletekből az Uniót alapító tagok által felkért kuratórium választja ki. Az öttagú kuratórium elnöke dr. Schmidt Mária, tagjai Novák Péter, Rudolf PéterCsányi Sándor és Somody Imre.

Nem nehéz... kampány kreatív munkálatainak kidolgozását a Café Communications ügynökség vállalta (a reklámfilmek rendezője Salamon András, az operatőr Szabó Gábor), közreműködött a Post Edison és a Sparks, médiatervező partner az AdSol Média.  A pr-feladatokat az Emerald PR intézi. Minden ügynökség pro-bono dolgozik a Médiauniónak. A kampány támogatója a Siemens.

 

forrás: Emerald PR

A rovat új hírei

Akár 140 évig is élhetnénk

Tavaly egy amerikai kutatócsoport 115 évben maximalizálta az ember élettartamát, de a Bar Ilan Egyetem tudósai szerint az öregedés ...

Hasonló

A rovat legolvasottabbjai

Akár 140 évig is élhetnénk

Tavaly egy amerikai kutatócsoport 115 évben maximalizálta az ember élettartamát, de a Bar Ilan Egyetem tudósai szerint az öregedés ...

Ne vásárolj semmit! nap

Minden év november utolsó péntekjén tartják a nemzetközi „Ne vásárolj semmit” napot. A nap célja, hogy felhívja a figyelmet a ...