Értékalapú kommunikációval tarolt a MagNet
Az idén a MagNet Bank vehette át az elmúlt egy év legkiválóbb online márkaépítési teljesítményéért járó Online Brand Excellence díjat.
Idén már második alkalommal adták át a Brand Excellence díjat, amely az elmúlt egy év legkiválóbb márkaépítési teljesítményét elismerő szakmai díj hazánkban. A kiválósági díj objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy brandnél a marketing hozzáadott értékét, valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A szakmai zsűri célja az volt, hogy egy objektív és demokratikus elvek mentén működő márkaépítési díjat hozzon létre és adjon át minden évben egy-egy iparági kategóriában.
A díj nem csupán egy szűk körű, tekintélyes szakemberekből álló bírálóbizottság, hanem a fogyasztók értékítéletét jeleníti meg. A zsűri ugyanis a Brand Excellence adatbázisból és a – a GFK együttműködésével készülő – ismertség-kedveltség mérésből indult ki. A Brand Excellence Program kutatói a márka éves penetráció, volumen- és lojalitás változását vizsgálták a GFK közre-működésével, majd a legsikeresebb márkák médiaköltését, a megjelenést a szerkesztőségi cikkekben, az online jelenlétet és a digitális márkaépítés egyéb mutatóit. A kutatók a márkák kvalitatív és kvantitatív kutatásai során olyan partnerekkel működtek együtt, mint a GFK, a Bisnode vagy a Neticle. Így a BrandExcellence díj shortlist-jére kerülő márkákról kellő objektivitással mondható, hogy piaci jelenlétük alatt professzionálisan építkeztek, nagyot haladtak előre az erős márkává válás útján.
A díjazás tehát a fogyasztók véleményéből indult ki és ezt ötvözte szakmai szempontokkal. A szakmai zsűri az elmúlt egy évben elért piaci sikerek mögötti márkaépítési teljesítményt díjazta, létrehozva egy kutatócsoportot, hogy objektív és széleskörű kutatásokkal segítsék a zsűri munkáját.
„Különösen büszkék vagyunk erre a szakmai díjra, mert a MagNet Bank - fenntarthatósági elvei miatt - közismerten nem tartozik a kiemelkedő médiaköltéssel rendelkező vállalatok közé a piacon. Így, bár ezúttal egy online kommunikációs elismerést kaptunk, úgy gondoljuk, hogy ez javarészt annak az értékalapú megközelítésnek köszönhetjük, amely a banki alapműködésünket is meghatározza. Nagyon hálás feladat egy olyan szerethető márkát építeni, mint amilyen a MagNet Bank, hiszen a közösségünk tagjai különösen elkötelezettek irányunkban, és örömmel viszik hírünket az online térben is.” – mondta Pászka Petra a MagNet Bank marketingvezetője.
A MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt-ről
A MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt., az 1995-ben alapított HBW EXPRESS Bank Zrt. jogutódja, 2010 óta folytatja tevékenységét ezen a néven. A 100%-ban magyar tulajdonban lévő pénzintézet küldetése, hogy Magyarország első professzionális etikus közösségi bankjaként, ügyfelei közreműködésével, felelős és transzparens módon, valódi választási lehetőségek révén forrást biztosítson olyan kezdeményezések számára, amelyek pozitívan hatnak környezetünkre és társadalmunkra, amelyek közös jövőnk biztosítékai lehetnek. A Bank víziója a közösségekre támaszkodó és közösségeket építő első hazai újbankként működni, amely azt a felemelő érzést nyújtja ügyfeleinek, kollégáinak, üzleti partnereinek és tulajdonosainak, hogy a pénzügyeikkel is sokat tesznek a társadalomért és a környezetért. A MagNet Bank fontos támogatója a fenntartható fejlődésnek hazánkban.