Cannes-ban is díjat nyert a WWF Magyarország animációs filmje
A "We are all connected" - a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a White Rabbit reklámügynökség közös munkája - a Cannes Lions reklámfesztiválon kapott bronzoroszlánt Design kategóriában.
Ringeisen Dávid és Ruska László rendezők a MOME és a Vertigo Digital segítségével készített kisfilmjét a WWF Magyarország reklámügynöksége és stratégiai partnere, a White Rabbit alakította kétperces reklámfilmmé.
A "We are all connected" a Design kategória 278 shortlistre került alkotása közül szerezte meg a bronzoroszlánt.
"Számunkra nagyon fontos, hogy megmutassuk, a természetvédelem üzeneteit is lehet kreatív köntösbe csomagolni. Ez a film az életközösségek egységét mutatja be. Egyszerűen fogalmazza meg mindazt, amiért mi dolgozunk, és ami minden ember számára elengedhetetlen, ha egészséges környezetben szeretnénk tudni a jövő generációit. Az, hogy a reklámunk ilyen elismerést tudhat magáénak, nagyon fontos mérföldkő a hazai természetvédelem történetében" - mondta Antal Alexa, a WWF Magyarország kommunikációs vezetője.
A cannes-i díj azonban nem az első elismerés: a film korábban a reklámszakma egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megmérettetésén, a londoni D&AD Awards fesztiválon nyert Wood Pencil-díjat.